قوانین مدرسه پزشکی

مدرسه پزشکی، مدرسه‌ای برای بهبود دانش و مهارت تخصصی پزشکی و هنر التیام‌بخشی است. این‌جا از بهبود صحبت می‌کنیم. قرار است آن‌چه را که وجود دارد، بهتر بکنیم. ادعای اصلاح‌سازی هم نداریم و نمی‌گوییم که بهترین روش را می‌دانیم که به آن سو، اصلاح می‌کنیم.

از آن‌جایی که فضای آموزشی ما، دقیقاً همانند یک مدرسه، فضای تعاملی است، برای استفاده بهتر و مدیریت این فضای تعاملی، قوانینی وضع شده که از کاربران انتظار داریم رعایت کنند:

1. لطفاً مطالب مدرسه را به هیچ شکلی حتی با ذکر منبع نقل نکنید. تنها محتوایی از مدرسه که اجازه‌ی انتشار آن وجود دارد، عکس‌های نقل‌قول‌ها است. برای باقی درس‌ها، لینک درس را برای دیگر افراد بفرستید، نه نقل پاراگراف یا خطی از درس.

۲. قطعاً اعتبار این مدرسه به دانشجویانش است و از تجربه و علم آن‌ها در کامنت‌ها استفاده می‌کنیم. اما تأکید داریم که در کامنت‌ها مرز بین علم و تجربه شخصی مشخص باشد و اگر می‌خواهیم حرفی علمی بگوییم، منبع را مشخص کنیم. مدرسه پزشکی به شدت به سرقت محتوا حساس است و آن را خط قرمز خود می‌داند.

۳.از گذاشتن کامنت با محتوای مذهبی و سیاسی جداً خودداری کنید. هم‌چنین کامنت‌هایی که حاوی محتوایی با توهین به قوم‌ها و مردمان یک شهر/کشور نیز باشند، تأیید نخواهند شد.

۴. در کامنت‌گذاری به تشکر و حرف‌های روزمره و احوال‌پرسی و مسائلی از این قبیل نپردازید. همان‌طور که در هر مدرسه‌ای در سر کلاس درس این حرف‌ها را نمی‌زنیم و این جنس از صحبت‌ها برای زنگ تفریح است.

این قوانین به مرور به‌روز خواهند شد.

اسکرول به بالا