گزارش شماره یک | اسفند ۱۴۰۲

بیش از سه ماه از تولد دوباره‌ی مدرسه پزشکی می‌گذرد و این صدمین نوشته در مدرسه پزشکی است.

حدود ۱۸۶۰۰۰ کلمه در این مدت نوشته‌ایم و تمام تلاشمان این بود که یک محتوای اصیل تولید کنیم. محتوایی که در عین دقت علمی، آن‌طور نباشد که صرفاً در سطح سلولی و مولکولی و گایدلاین‌ها بماند و از فضای بالین دور بشود و نتوان از آن‌ها در بالین استفاده کرد.

تلاش کردیم حتی در سطح عکس‌ها، محتوا اصیل باشد و برای تولید عکس‌هایی که می‌بینید – با وجود دشواری تهیه – اکانت ‌BioRender تهیه کردیم. تمام عکس‌هایی که لوگوی مدرسه پزشکی دارند، تولید خودمان است.

با وجود تمام سختی‌ها برای تهیه‌ی منابع دست اول نیز، تمام تلاشمان را کردیم که به جدیدترین و به‌روزترین آن‌ها دسترسی داشته باشیم که از صحت محتوای تولیدی مطمئن شویم.

در تمام مسیر، به آن‌چه که همان ابتدا در مورد مدرسه پزشکی نوشتیم، وفادار ماندیم: تولید محتوایی که یکپارچگی، ادغام واقعی علمی و تطبیق‌یافتگی با شرایط و امکانات کشورمان داشته باشد.

در این مدت، می‌دانیم که با صبوری خود ایرادهای سایت مدرسه پزشکی را تحمل کرده‌اید.

سعی کردیم و می‌کنیم که کم‌کم این ایرادها را برطرف بکنیم. مثلاً مشکل فارسی بودن اعداد را در زمانی که لازم بود انگلیسی باشند، به تازگی رفع کردیم.

هر چند حل هر مشکل، مشکلات جدیدی را نشان می‌دهد و ممنونیم که چشم خود را به این ایرادها می‌بندید.

در این مدت مجموعه درس فارماکوپاتوفیزیولوژی کلیه را کامل کردیم و دو مجموعه درس جدید نیز – یکی در مورد سدیم و دیگری در مورد آنمی – شروع شد. احتمالاً تا زمان گزارش بعدی، این دو مجموعه درس تمام خواهند شد.

خوشحالیم که به مناسبت صدمین پست مدرسه پزشکی، کوییز هفتگی را نیز راه انداخته‌ایم که در صفحه اول می‌توانید آن را ببینید.

در حال حاضر مشغول کار کردن روی صفحه پروفایل کاربری هستیم که بتوانیم فضای مطالعه افراد را شخصی‌سازی بکنیم.

امیدواریم در چند هفته‌ی آینده این قسمت از سایت مدرسه به وضعیت قابل قبولی برسد و آن را در اختیار شما قرار دهیم.

خوشحال می‌شویم و بسیار محبت می‌کنید اگر پیشنهادهای خود را برای بهبود سایت مدرسه پزشکی در این صفحه برایمان کامنت کنید.

2 کامنت در نوشته «گزارش شماره یک | اسفند ۱۴۰۲»

  1. عباس نورمحمدی

    من به تازگی در مدرسه پزشکی ثبت نام کردم و حس و حال آن را به شدت دوست دارم و بوی یادگیری درست را می دهد. ممنونم از شما که چنین مکانی رو ساختید و در فکر بهتر کردن آموزش پزشکی هستید.این کار شما قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

  2. از همه‌ی شما ممنونم به خاطر مدرسه پزشکی. لذت میبرم از یکپارچگی اینجا. این که از قسمتای اولیه هر موضوع شروع میکنین و راجع به رویدادهای پشت هر کدوم صحبت میکنین. تا الانش هرجا خواستم راجع به چیزی یاد بگیرم اول اومدم اینجا
    تا دنبالش بگردم. امیدوارم همیشه با شور، اشتیاق و امیدواری به جلو حرکت کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد شوید.
اسکرول به بالا